Sposób rejestracji wpłat na konferencję TNN
Sposób rejestracji wpłat na konferencję naukową:
1. Opłaty wnoszone za pośrednictwem Uczelni - wystawiamy fakturę na uczelnię (nadawcę przelewu bankowego) i wysyłamy pocztą na adres uczelni.
2. Opłaty wniesione za pośrednictwem kont osobistych - rejestrujemy na kasie fiskalnej - paragony będą do odebrania u organizatorów podczas konferencji.
3. Opłaty wnoszone za pośrednictwem kont osobistych - osoby ubiegające się o wystawienie faktury proszone są o przekazanie informacji o chęci otrzymania faktury oraz dane do faktury (imienna - imię i nazwisko oraz adres; zwykła - nazwa nabywcy, adres oraz NIP) na maila: ksiegowosctnn@interia.eu [1] w przeciągu 7 dni od chwili dokonania przelewu.
Po tym terminie nie będziemy mieli prawnej możliwości wystawienia faktury.
Proszę także zgłaszać na mail: ksiegowosctnn@interia.eu [1]wszystkie prośby o umieszczenie dodatkowych informacji na fakturze.