Dane kontaktowe:
********************************************
Sposób rejestracji wpłat na konferencję naukową:
1. Opłaty wnoszone za pośrednictwem Uczelni - wystawiamy rachunek na uczelnię (nadawcę przelewu bankowego) i wysyłamy pocztą na adres uczelni.
2. Opłaty wniesione za pośrednictwem kont osobistych - rejestrujemy na kasie fiskalnej - paragony będą do odebrania u organizatorów podczas konferencji.
3. Opłaty wnoszone za pośrednictwem kont osobistych - osoby ubiegające się o wystawienie faktury proszone są o przekazanie informacji o chęci otrzymania faktury oraz dane do faktury (imienna - imię i nazwisko oraz adres; zwykła - nazwa nabywcy, adres oraz NIP) na maila: ksiegowosc@tnn.org.pl w przeciągu 7 dni od chwili dokonania przelewu.
Po tym terminie nie będziemy mieli prawnej możliwości wystawienia faktury.
Proszę także zgłaszać na mail: ksiegowosc@tnn.org.pl wszystkie prośby o umieszczenie dodatkowych informacji na fakturze.
********************************************
Miejsce konferencji
-
MIŁOCIN PARKul. Wrocławska 111, 55-114 Pierwoszówtel. +48 506 387 334
-
Zakwaterowanie
-
Opłata konferencyjna w roku 2023 nie obejmuje kosztów zakwaterowania.
-
Noclegi: Nocleg uczestnicy zapewniają we własnym zakresie. W ośrodku „Miłocin Park” na hasło „TNN” opłata za dobę w pokoju dwuosobowym (ze śniadaniem) 140 zł/osobę, w pokoju 1-osobowym 220 zł. Cena jest gwarantowana do 31 grudnia 2022 r.
-
Więcej informacji w zakładce Zakwaterowanie i Dojazd.
Informacje dla autorów referatów i uczestników konferencji:
- Informacje o konferencji można znaleźć na stronie internetowej Towarzystwa Naukowego Nieruchomości: www.tnn.org.pl/pl/konferencja-tnn.
- Rejestracja udziału w konferencji i streszczeń referatów odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną na stronie: www.tnn.org.pl/pl/formularz.
- Streszczenie referatu powinno zawierać tytuł oraz krótkie omówienie podejmowanego problemu związanego z tematyką konferencji wraz z wskazaniem wybranej grupy tematycznej.
- Rada Naukowa konferencji dokona wyboru prac do wygłoszenia w trakcie sesji plenarnych i doktoranckiej.
- Streszczenie referatu zgłaszanego do sesji doktoranckiej powinno zawierać akceptację promotora pracy.
- Zgłoszenie pełnych tekstów prac odbywa się przez system rejestracyjny dostępny pod adresem: http://www.editorialsystem.com/remv/